Friday, September 9, 2016

Binary Options Bonus

Binary Options Bonus 22 Maart 2012 deur Martin K Binary Options Bonus - Moenie te opgewonde raak !! Ek dink dat meer as 95% van alle Binary Options makelaars bied bonusse en spesiale aanbiedings om meer en meer kliënte te lok. Maar ek het oor te veel mense wat die verkeerde indruk oor die bonusse wat deur die meeste Binary Options makelaar het en dus geld verloor of net het die verkeerde indruk oor Binary Options in die algemeen, en makelaars spesifiek gestruikel. Mens sou dink dat hoe hoër die bonus hoe beter is die kanse mens moet 'n hoë wins te genereer. Wel, dit is nie heeltemal korrek is. Bonusse en ander promosies is 'n groot hupstoot vir die kry wat jy begin het. Byvoorbeeld, kan 'n mens belê $ 200 in orde te kry om 'n $ 100 bonus vir sy rekening (nou ons praat oor 'n 50% bonus). Ek sou sê die gemiddelde bonus is ongeveer 25 tot 30%. Die meeste makelaars sal die bonus geld deponeer in jou rekening onmiddellik nadat jy jou aanvanklike beleggingsbedrag deponeer. Dit is 'n groot hupstoot vir jou rekening, maar nie meegevoer raak, want dit is nie so eenvoudig soos dit lyk. In die geval dat die eerste binêre opsies wat artikel wat jy vyf ooit gelees en die eerste Binary Options Scam artikel wat jy het gesien suig s, het jy waarskynlik nie die artikel bespreek die beperkings en die implikasies daarvan op potensiële en bestaande handelaars gesien. Na die lees van oor Binêre Opsie bonus kwessies hier terug te gaan en te lees wat belangrike artikel sedert Binary Options makelaar ook 'n paar beperkings op die bonusse gegee toe te pas. Een van die belangrike beperking is gemoeid met die onttrekking van winste. Binary Options Bonus - Hoe werk dit eintlik werk Kom ons sê ek besluit om 'n rekening by XYZ Broker oopmaak. My aanvanklike belegging is $ 250, daar is 'n bonus van 40%, so in 'n eenvoudige wiskunde Ek het $ 250 + $ 100 bonus prys, wat bydra tot 'n totaal van $ 350 wat ek nou in my rekening. Nou wat ek nodig het om te verstaan, is dat om my deposito en die bonus te onttrek wat ek nodig het om 'n gemiddeld van tussen 20 handel - 30 keer die volume van die bonus, na gelang van die spesifieke makelaar ek handel met. Vir hierdie voorbeeld, kom ons aanvaar my makelaar vereis my om handel te dryf 20 keer die volume van die bonus: Sedert die bonus was $ 100, ek het om te vermenigvuldig met 20 so: $ 100 * 20 = $ 2000 (insluitend verliese). Eintlik, is 'n totale volume verhandeling van $ 2000 wat nodig is om die volle bedrag van die wins plus die bonus pryse te onttrek. In die geval het ek besluit om my geld terug te trek sonder dié eise sal 'n proporsionele bedrag afgetrek word van die rekening of 'n ander gevalle is die makelaar sal die gebruiker in staat om onttrekking nie toelaat sonder dat aan hierdie beperkings. Hierdie beperkinge is nie iets oor 'n Binary Options bedrog impliseer; hulle is eintlik 'n basiese riglyn vir alle bonus faktore wat deur al Binary Options makelaar. Dit is baie belangrik vir handelaars om versigtig te lees al die terme en voorwaardes met betrekking tot die bonus beperkings en maak seker dat hulle alles van hierdie beperkings te verstaan. My raad vir alle handelaars is die drukkies arms van 'n groot bonus beoefen nie te omhels (meer as 35% is te veel bonus in my opinie) en vashou aan makelaars wat lae bonusse bied, maar nog aan te bied steeds 'n aansienlike bedrag in ooreenstemming met die aanvanklike deposito. Om op te som, die bonus is altyd 'n groot hupstoot in die begin, maar dit het nog eweredig aan die aanvanklike deposito te wees. Nog 'n belangrike oorweging Moenie bang jy sal nooit ontmoet die minimum vereistes nie. Die bonus is daar om jou te help begin, maar dit dek nie jou verliese. Gebruik die prysgeld te slim handel, baie gou sal jy uitvind dat die handel met 'n volume van $ 1500 of so is eintlik 'n maand van die saak, miskien twee. Die gebruik van die bonus met sorg kan regtig hupstoot aan jou wins, maar eerlik, sou ek vra vir die minimum bonus van jou makelaar se rekening bestuurder (jy kan my dank later!). Onthou dat daar is nie so iets soos 'n gratis geskenk!


No comments:

Post a Comment