Tuesday, October 11, 2016

Forex 10 Pitte Strategie

Urban Forex 10 Pips per dag scalping Strategie hallo Navin Ek probeer dit in die 5 min tyd, uit 10 ambagte 8 ambagte is sukses, maar hoeveel keer die posisie moet bly in die mark, maar in die werklike rekening gaan dit om verlies hoekom ek nie weet nie, kan jy gee plz enige voorstelle , hoeveel pitte ek moet maak as Neem Wins Hi Kotha, alhoewel hierdie strategie is my baba en ek het dit geskep met 'n baie passie terug in die dag. Ek persoonlik advies wat jy nie moet handel nie. Markte is te wisselvallig om hierdie metode kopvel. Asseblief kyk na Pro Trading Strategie of ondersteuning en weerstand. Jammer vir enige ongerief wat hierdeur veroorsaak is. Net eerlik. Dit is die stappe om 10 pitte daaglikse binne Buitelandse valuta te maak. Heel eerste wat jy nodig het om jou eie grafieke sedert die prentjie oor. As jy wil graag die werklike Stogastiese aanwyser soos my eie, sal jy dit vind binne die bespreking planke. Op die oomblik is die belangrikste ding is nie om 10 pitte in 'n enkele kans of selfs in 'n enkele bedryf te genereer. Wanneer die bedryf hemelhoog opskiet en bied 'n persoon 10 pitte, dus of dit. Of anders, oorweeg presies wat jy sal kry. Die gevaar om aansporing persentasie oor hierdie tegniek is eintlik swak egter ook 'n groter presisie prys. Maak dus seker jy bedryf op die persoonlike onderskeiding. Klik hier om 'n nuwe handelsmerk Tool en strategie vir gratis aflaai Aksies te oorweeg ten einde jou eie 10 pips. Appear kopvel net oor die hoof stelle. (EURUSD, USDJPY, GBPUSD, USDCHF) Een voorsien vol gedetailleerde moet weg van Bollinger Musiek groep aanwyser voorkom. Stogastiese ossillator aanwyser moet wees in 'n oorverkoopte (onder 20) of selfs oorgekoop streek (bo 80). In die geval dat mark is binne die uptrend, op te spoor 'n rooi-gekleurde kandelaar. In die geval dat mark is binne die verslechtering neiging te spoor 'n groen kandelaar. Almal van ons kan hierdie tipe van die werklike "Signal Kerse" bel. Wanneer jy jou eie oordrag kandelaar tipe waarin presies dieselfde pad asook kopvel jou eie pitte waarneem. Stop geneig moeilik wees gehou vanaf 20 pitte. Ander gesoek:


No comments:

Post a Comment